Google Analytics|آموزش گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) برای تحلیل آمار وب سایت

آموزش گوگل آنالیتیکس

آموزش گوگل آنالیتیکس

آموزش گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) برای تحلیل آمار وب سایت

Google Analyticsیکی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت گوگل می‌باشد، که در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

و به مدیران سایت‌ها این امکان را می‌دهد، که اطلاعات کاربران و وب سایت خود را بررسی کنند و ببینند که کاربران در سایت، چه فعالیتی را انجام داده اند،

کاربران ورودی سایت، از چه سایت‌هایی آمده‌اند و… در این آموزش ویدئویی، ما به بررسی چگونگی استفاده از گوگل آنالیز و همین طور کار با بخش‌های مختلف این ابزار، خواهیم پرداخت.

آموزش گوگل آنالیتیکس

آموزش گوگل آنالیتیکس

توضیحات:

Google Analytics سرویسی سودمند از شرکت گوگل

Google Analytics یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت گوگل می‌باشد، که در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است و به مدیران سایت‌ها این امکان را می‌دهد، که اطلاعات کاربران و وب سایت خود را بررسی کنند و ببینند که کاربران در سایت، چه فعالیتی را انجام داده‌اند و کاربران ورودی سایت، از چه سایت‌هایی آمده‌اند و تعداد کاربران ورودی از هر سایت را بررسی کنند. همچنین می‌توانند ببینند که کاربران‌شان با چه سیستم عاملی و با چه مرورگری وب سایت را بازدید کرده‌اند.

در کنار تمامی این موارد، از جمله امکاناتی که گوگل آنالیز در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دقت بالا در آمارگیری
  • هزینه پایین و مناسب
  • همیشه در دسترس، چرا که گوگل در سرتاسر دنیا سرورهای قدرتمندی دارد.
  • بررسی اطلاعات کاربران وارد شده مانند مرورگر و سیستم عامل
  • امکان بررسی زمان حضور و مسیر خروج
  • تحلیل ورودی‌ها
  • بررسی سایت‌های ورودی دهنده

 

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: آشنایی با Google Analytics و فعال سازی آن
  • درس دوم: آشنایی با محیط Google Analytics
    • آشنایی با گزارش‌ها
    • آشنایی با نمودارها
    • نحوه انتخاب بازه زمانی
    • مقایسه آمار بازه‌های مختلف
  • درس سوم: آشنایی با مفاهیم اولیه
    • گزارش‌ها در Google Analytics
    • داده‌ها و نمودارها
    • ابعاد مختلف و گزارش‌های چند بعدی
  • درس چهارم: گزارش های Audience
    • بررسی کاربران حاضر در سایت
    • کاربران فعال
    • گزارش بازه زمانی فعالیت
    • بررسی کاربران
    • شناسایی موقعیت مکانی کاربران
    • علاقه مندی کاربران
    • رفتار کاربران در سایت
    • شناسایی تکنولوژی مورد استفاده کاربران
    • شناسایی موبایل‌های مورد استفاده کاربران
    • مباحث تکمیلی
  • درس پنجم: گزارش های Acquisitions
    • بررسی آمار کاربران کسب شده از کانال‌های مختلف
    • آمار دریافتی از Google AdWords
    • بررسی وضعیت کمپین‌ها
  • درس ششم: گزارش های Behavior
    • بررسی گزارش‌های رفتاری
    • بررسی محتوای سایت
    • بررسی سرعت سایت
    • بررسی جستجو پذیری سایت
    • بررسی رویدادهای اتفاق افتاده در سایت
  • درس هفتم: گزارش‌های Conversions
    • بررسی گزارش‌های نرخ تبدیل
    • بررسی آمار اهداف تکمیل شده
    • بررسی کیفیت و آمار فروش محصولات
    • بررسی کاربران ورودی از چند کانال
  • درس هشتم: کار با پنل مدیریت و ابزارها
    • مدیریت حساب‌های کاربری
    • مدیریت دسترسی کاربران
    • مدیریت اهداف و تعیین هدف جدید
    • مباحث تکمیلی

آموزش گوگل آنالیتیکس

100.000 RIAL – خرید